onsdag 19. mars 2008

Feriedager

Påsken har endelig kommet til oss også :o)
Ungene og sambo`n har hatt fri noen dager og nå er det min tur også.

I morgen setter vi oss i bilen og kjører til Telemark. Skal på hyttetur noen dager. Det er vist nok snø der, så det blir nok noen skiturer. Hytta vi skal på ligger slik til at vi i det minste må gå på ski fra bilen til den, ca 1 1/2 km. Gjelder å pakke fornuftig, det må jo bæres på ryggen :o)

Det er ikke så mye påskepynt her hjemme, noen deilige egg. (som jeg lurer litt på hvor lenge jeg må ha fremme - nam nam)

Også må vi jo pynte med ungenes kreasjoner og da blir det jo fargerikt :o)

Ønsker dere alle en deilig påske ;o)





4 kommentarer:

liven sa...

God tur til Telemark og kos deg!!

Karna sa...

Ha en kjempe fin påske du også, og kos dere på fjellet!!

Utrolig søte påskekyllinger!

MODERN COUNTRY sa...

Koselige bilder :)

Ha en hyggelig påskeferie på hytten! Hygg deg med mann, barn og påskegodt.Og så håper vi på fint vær!

Klem Aina

h.espe sa...

Heisann...
Håper du har hatt en flott hyttetur i Telemark..?

Selv kom jeg hjem fra NOrdfjord i dag. Har hatt noen "snøtunge" dager. Hadde snø hver dag i påskeuken, og det la vel ned en 70-80 cm. Kosa meg på hytta likevel. Hadde jo utstyrt oss med masse god proviant, så det var ikke synd i oss. Faktisk ganske koselig å sitte inne i en varm og god hytte, og kose seg med god mat og vin, mens "snøfokken" ulte rundt hyttehjørnet....

Fortsatt fin mandagskveld til deg!!

Klemmer :O)