mandag 30. januar 2012

olivendyrker..


to herlige oliven har jeg fått på det ene treet mitt :O)

Jeg har hatt to oliventrær i 4-5 år. Det ene mistet
alle bladene sine første vinteren,
siden har både det og det andre klart seg godt.

I vinter har de mistet mange blader syntes jeg...
Men så fikk jeg se at det som står i stua faktisk bærer to oliven!
Morsomt :)

Ja, så var det bildet hvor bordet kommer bedre frem.

Nå står stolene for tur - de trenger nye trekk...

Jeg er ikke i symodus, men det hjelper lite. De gamle trekkene ser

ikke bra ut, MÅ ha nye.

God uke ☆

klem

(hm - er vist ikke helt enig med blogger om linjeavstanden her..)

4 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan Therese
Takk for sist! Koselig med mammatreff, samler gjerne mammaer hos meg en gang også.
Dere har det så lekkert og delikat og bordet er jo nydelig! For meg ser stoltrekkene helt finfine ut.
Ha en lun kveld. Her har far i huset kortkveld med kompiser hjemme hos oss, så jeg har rømt inn på kontoret og inntatt bloggland.
Klem fra Kaspara

moa sa...

halloen therese!
ja der er jo det fine bordet!
nye trekk..spennende! hvordan trekk, tenker du?
håper symodusen kommer sånn helt plutselig da, hihi...
jeg så på tid for hjem istad...rådigger de lampene den familien fikk :)
..kos deg med oppussing på tv`en - rydding av bildene kan du ta en helt annen dag..
stooor klem

Black Feathers sa...

Så gøy at du har fått til å få oliven. Jeg tror det er første gang jeg har "hørt" at noen har greid det.
Håper sygleden kommer til deg snart slik at du får sydd deg nye trekk til stolene dine. Skal du ha de lengre eller i en annen farge?

Ha en fin dag ;)

h.espe sa...

SÅ utrolig gøy at du får oliven på treet ditt da!!! Hos meg står det tørt og "pistrete" uten et blad, men satser på at det etterhvert kommer små grønne spirer :)

Ønsker deg en fin fredag og en flotters helg!

klem fra Hildegunn