tirsdag 8. november 2011

o s l o w o o d


Oslo Wood fra Northernlighting har flyttet inn hos oss.
Har beveget oss rundt i tussemørket i stua her en stund,
men nå begynner det å hjelpe.

Var på "kundekveld" i noen interiørbutikker i byen her i
forrige uke. Noen butikker sammarbeidet om en felles kunde-
kveld. Veldig bra for oss som liker disse butikkene :)
Noen "julekuler" (pluss litt til) fikk bli med hjem.

Syntes forresten kulene fra Shishi er så fine og ikke
"julete" at de kan få være fremme litt nå også.



***

7 kommentarer:

moa sa...

heihei
gratulerer med oslo-lampen!
den er bare så utrolig fiiiiin!
&
boken naturligvis har du også fått skaffet deg :0) jeg digger den til 1000...

klem

sa...

Heldigen du som har fått deg Oslo Wood lampe! Den er nydelig :) Grtulerer så mye :)

Kaspara sa...

Heisan Therese
Åhhh, gratulerer så masse med ny Oslolampe! Den er så fiiin og jeg er sikker på den passer nydelig inn hos dere. Tipper du slenger et blikk på den til stadighet.
Fine julekuler også. Fikk ikke vært på denne interiørbutikk-kvelden jeg da.
Ha en lun koselig kveld i den finfine stua!
Klem fra Kaspara

Minmill sa...

Jeg elsker den Oslo lampen. Jeg har ikke en selv, men kunne gjerne tenkt meg en. Julekulene er kjempetøffe.

Anonym sa...

Den er bare så fin og jeg har den i svart skjerm og det er en av de tingene som jeg har i leiligheten som jeg er mest glad i.
Gratulerer med den.
Klæm fra me

h.espe sa...

Kjempestilig lampe du har fått deg, forstår du er fonøgd med den... ;) Kulene var jo også så stilige -skimter en med en ugle, den skulle jeg kjøpt i julegave til en kollega av meg som samler på ugle-effekter ;)

Ha en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

liven sa...

Så fine ting!!