tirsdag 1. februar 2011

tirsdagstema; uke 5: favorittfarger



Ukas tema hos inspirationsfabriken er favoritt farger i innredningen.
Hos meg er nok lyseblått en favoritt, gjerne i kombinasjon med natur/brunt, grått/betong og sort. Innimellom slår jeg til med
en (eller flere gjenstander) i noen
andre, kraftigere farger.
Liker blant annet lilla og turkis. Men etter stund er jeg
tilbake
i "det gamle sporet" igjen :O)


Blått til lyst sier jeg, eller kanskje grått til lyst!?



Ulikt mange andre har vi ikke hvite lister og vinduer innvendig - nop, de er lyse grå! Kjøkkeninnredningen fikk en litt mørkere gråfarge da den ble byttet ut for noen år siden, noe vi trives
godt med.


Nå som vi går mot vår kommer det nok inn litt mer farger igjen.
Først og fremst i blomster og puter :O)

Ønsker dere som er innom en fargerik tirsdag, klem

3 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Många vackra färger finns det...
Underbar kudde!
Ha en fortsatt bra tisdag.
Kramen.

annie -rum för två sa...

Tack för din kommentar :)jag håller verkligen med dig, jag har också haft mina infall när det gäller färg men det slutar alltid med att jag plockar bort det ändå ;) fin blogg!
Ha en trevlig kväll!

Hjemme hos meg sa...

Herlige bilder med fine duse farger :)

Klem Anette