fredag 9. oktober 2009

Rosa tid

Syntes det er fint at en måned er "satt av"
til oppmerksomhet rundt kvinner og
brystkreft.

Alt for mange blir berørt av dette i
større eller mindre grad.

Sender varme tanker til
dere alle.

Veldig lite rosa hjemme hos meg fant jeg ut
da jeg skulle finne noe å ta bilder av
til dette innlegget...

Dette servicet over her begynte jeg å spare
på før jeg flyttet hjemmefra. Det heter Jenny
og er fra Rørstrand (ikke lenger i produksjon).

Liker det fortsatt, syntes det har fin
fasong og enkel, men skjønn dekor.

Pelargoniane har fått flytte inn, har et lite håp
om å få dem til å overleve frem til neste
sommer også.

Støtt brystkreftsaken, les mer om

6 kommentarer:

Tiril sa...

Begynner morningen med og si hei til deg Therese.
Så fott at du markerer deg med rosa servise som forøvrig var veldig yndig.
Viktig og støtte brystkreftsaken, flere i min omgangskrets har hatt det, alle friske , heldigvis....
Tror jeg og skal ta inn mine pelagonia, iallefall dronning Ingrid.I natt lå det på 1minus.
Koselig og besøke bloggen din, du er en av de jeg alltid besøker, men så har vi blogget sammen i flere år nå.
God helg og klem fra Tiril.

moa sa...

Flott innlegg therese!
kjempesøtt service fra rørstrand!
ha en super helg -

moaklem

Lykkelita sa...

Nydelig service og flott innlegg!
Ønsker deg og dine en strålende søndag:)
Stor klem fra nord

Unknown sa...

God morgen :)
- flott innlegg som minner oss om å støtte opp om noe som rammer så mange av oss!

Ha en strålende søndag!
Klemmer
Hilde Iren :)

Tiril sa...

Nydelig vær her i Sandnes i dag, føler nesten jeg bobler over, er det ikke rart hva vær gjør med humøret vårt, det er da jeg synes its a wonderful world.
Nå har jeg vert og trent en times tid, skal så på jobb noen timer, så vil jeg hjem og plante litt igjen før det er forsent.
Ha en fin dag "gamle"hihi venn.
Klem fra Tiril.

Vibeke sa...

Heisan vennen

Så flott innlegg! Serviset ditt var supersøtt :)

Apropo pelargoniaer, jeg har hatt så dilla på dem det siste året at Roy utviklet allergi for dem! Det er helt sant, han måtte til og med få kortisonsprøyte for reaksjonen var skikkelig kraftig...Så nå er alle 12 hivd! Kunne jo ikke gi dem bort til noen i familien heller fordi da hadde vi jo vært like langt..he-he..

Ønsker deg en god start på den nye uken,
klem og kos fra meg :)