torsdag 28. august 2008

Award & juniors foto

 Jeg har vært så heldig å få denne skjønne awarden

av Veronica i Veronica`s Hus. Tusen tusen takk :)

   Jeg ble (og er fortsatt) kjempeglad for den.

iloveyourblog 

 Den skal gis bort videre også og det er ikke enkelt.

Det er så mange som skulle hatt den. Men altså;

Jeg har plukket ut 3 som jeg setter veldig stor pris på:

Hespe 

Moas Tid & Rom

Mali-Mo 

vår lille gutt (godt han ikke leser dette, beskrivelsen

som liten hadde ikke i falt i smak!!)som blir 6 år i

november har begynt i 1. klasse. Nesten litt vemoding

syntes jeg, skulle gjerne sett at de var "små" litt lenger... 

Han syntes det er kjempegøy å gå rundt å ta bilder, enda

godt vi har kommet til den digitale tidsalder med mulighet

til å slette :)

Han finner motiver overalt i alle slags vinkler og veldig

ofte skal bildene tas veldig nært. Under her et pr eksempler !!

006

Et fly på brødfjæla (ja - jeg sier; en fjøl, fjæla osv)

012

En vepsefanger i plast!!! (den fungerer faktisk.)

Med dette ønsker jeg dere alle en superdeilig helg ;O)

9 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Gratulerer med award,den har du vel fortjent:-)
Fint bilder junior fotografen har tatt,ungene har det kjekt når de kan knipse i vei, og se bildene på daten etterpå:-)I barnehagen får ungene inni mellom ta bilder og de vises på skjerm i gangen, stor stas når deres bilde kommer!!

God helg!!

mali-mo sa...

Gratulerer med award og tuuusen takk for at du ville sende en til meg! Her sitter jeg og svetter over IKEAS kjøkkenplanlegger...neimenn ikke så lett likevel ;) Ha en fin helg (snart)!

Ingunn sa...

Grattis med award.Koselig blogg dette!!

Anne sa...

Hils fotografen med at han blir en fullkommen blogger snart :-)))))

Vakre bilder må du si, og at jeg falt helt for det med flyet.

Flott fredag til deg.

GundaM sa...

Hihi, så artig innlegg da;)

takk for trivelig kommentar inne hos meg, og så fant jo jeg veien til din verden og da;)

En god helg til deg og dine;0)

Tiril sa...

Koselig innlegg dette, la han boltre seg med fotoapperatet, herlig å se hva som opptok han i ettertid.
Du den vepsefangeren skulle jeg hatt, her er der masse av de styggingene, de er så sløve men inn
tense på denne tiden av året, er livredd dem;))Har jobba så masse i det siste, kjenner meg rett å slett moden for senga, lørdag eller ei, det får ikke nytte.
Natta da!!klem

Tone sa...

Hei!
Er det sant? funker den vepsefangeren? Da er det jammen verdt et forsøk-vi kan ikke spise ute for tida, det går bare med til å løpe rundt på verandaen med gaffelen i hånda :-)
Jeg har også en sønn på din alder, -han tar bilder av lego-menn og sånt, og i sommer sletta jeg over 100 tåkete bilder av maur og mark. De som ble fine, har vi beholdt. Maur og mark er kjekke dyr.
Ha en fin kveld!
Tone i Ås

Bo med Lena sa...

Du tok det på kornet:)) Det er akkurat det jeg liker; teksturen og de nydelige fargene! Tok meg i å ønske meg skinnet deres...stakkars dyra:)

Du spurte meg litt om leverandører; og det blir iallefall litt TineK, Bloomingville og Walter & co(juleting). Så får jeg fylle på underveis.

Sussen sa...

Hei og takk for superhyggelig kommentar på bloggen min:-)
Kjempefin blogg du har også!
Har du vært innom butikken vår i Sandefjord? Ligger i Kongens gt 1. Veldig fin, litt mindre, og litt annerledes.
Jeg jobbet ikke sist lørdag, men måtte en tur innom allikevel:-)
Ha en fortsatt nydelig september.
Klemmer, Sussen