onsdag 21. mai 2008

YES

Streiken er over !!
Nå er det ingen tvil det blir tur på meg og suppene
jeg skal reise sammen med.
Jeg hadde fått stablet i hop et barnevakt team.
Takket være snill søster som ville komme
fra Oslo (sitte i bilkø) + gode naboer, så
hadde det blitt tur selv om streiken
hadde fortsatt. Men vi var litt
redd for at hele turen ville bli kanselert også.

Takk til dere som krysset fingre og tær
er sikker på at det var med på å
redde turen.
JUHU - Bergamo; Here we come :o)))))))

8 kommentarer:

h.espe sa...

Jiiippiii!!! God tur til Italia. Koooooooooos deg masse!!

Klemmer :o)

Anitas hus sa...

Så bra!
Ønsker dere en GOD TUR!
Klem:O)

Huset på toppen sa...

Så bra at streiken er over, God tur til Bergamo,kos deg masse!!!

Bo med Lena sa...

Takk for koselig hilsen! Og kos deg på jentetur!! Det hørtes veeeldig deilig ut :)

Whoopsi Daisy sa...

GOD TUR. KOS DEG.
Mvh
Whoopsi Daisy

[morgrethe] sa...

Hallo..... da ble det tur da.

Supert.... kos deg masse.... og så kan jeg være hjemme og glede meg til å høre hvordan du har hatt det.

(Ble faktisk anbefalt å reise til Bergamo i dag vi også..... har ikke bestilt sommerferie enda...)

Dans på roser... sa...

Så godt at det ordner seg.
=)
tur til Italia må man ikke gå glipp av!

Om du sender meg mail på kathrin@dansparoser.no, så skal jeg videresende oppskriften jeg fikk av min bloggvenn.

Takk for koselige hilsener du legger igjen i bloggen min, jeg blir alltid så glad når nye dukker opp.

Bloggen din er koselig.
Jeg ser at du har kjøpt det samme Noa Noa tørkle, men i hvitt.
Fin jakke og skjønn kjole.
Elsker Noa Noa!

Kathrin.

Käranån sa...

Önskar dig en riktigt skön resa till Bergamo!!!