mandag 31. mars 2008

Juhuu, jeg har fått Award


Tusen tusen takk, jeg har fått awarden Blogg with a Purpose!
Den har jeg fått av Huset på Toppen og av Käranån, veldig gøy, jeg ble kjempeglad :o)
Men så er det litt vanskelig å plukke ut kun 5 stk å gi den videre til da, mange har allerede fått den og mange fortjener den.

Men her kommer altså de 5 som jeg har plukket ut til slutt:

Mias Landliv Hennes blogg var den første bloggen jeg "oppdaget" for ca 1 år siden - og for en blogg. Full av herlige bilder med skjønne farger, med inspirasjon til puter av håndklær og flotte lappetepper (som jeg bare kan drømme om å sy :o)).
MorGrethe For sine nydelige innlegg fra livet sitt. Og for alle de supre bildene av strikkeprosjektene sine som gir inspirasjon til andre om å finne frem strikkepinnene.
Interiørgleder For alle de flotte bildene fra butikken og inspirasjonen de gir.
Grip dagen For alle de herlige tingene hun lager og viser oss. Og for alle tipsene/inspirasjonen til oppussing og fornying av gamle ting og møbler.
Og sist, men ikke minst Modern Country For alle de skjønne bildene i innleggene hennes. Som både er til inspirasjon og som er utrolig gode å hvile øynene på.

Det var det siste innlegget i mars, pass på - i morgen er det 1. april !!

11 kommentarer:

Grip dagen sa...

Takk for fine ord, Therese!
Kjekt å høre at noen setter pris på innleggene en lager.
Det er rart å gi så mye av en selv, så vet en ikke hvem som sitter og leser engang..?
Men gøy er det i alle fall!
Og ekstra gøy når en hører at det inspirerer andre.

Ha ei fortsatt flott uke. Og ikke la deg lure i morra...!

Marit

Christinas låvebutikk sa...

Denne var deg vel undt!
Ha ei flott uke videre!

Tove sa...

Gratulerer med award, den er velfortjent:)

klem

[morgrethe] sa...

Hallo Therese. Gratulerer og tusen, tusen takk. *glad*
Mia var faktisk den første bloggen jeg oppdaget også. Morsomt.
Ha ei fin uke Therese, hvor enn du er i landet vårt;o)

Tiril sa...

Hei Therese
Tusen takk for Award
Kjekt du setter pris på bloggen min.

Emmeline sa...

Gratulerer med award:) Vel fortjent det må jeg bare få si...

Ser du har gitt awarden videre til mange superkoselige blogger kan ikke bli mer enig i de nominasjonene dine:)

Tusen takk for hyggelig hilsen og utrolig rosende ord på bloggen;) Det gjør meg bare SÅ glad!

Bo med Lena sa...

Takk for koselig kommentar:))

Eldste her er også 7 år, men lik sin mor med tanke på farger. Merker forøvrig veldig at nå begynner de å bli store. her er det også veldig viktig å ikke være barnslig...selv om de innimellom er veldig små og søte:)

Solveig sa...

velfortjent award:) og så syns jeg du har gitt den videre til veldig fine blogger!

Gårdsromantik sa...

Hej!

Vad kul med en norsk blogg - skall kolla runt lite!

Grattis förresten till utmärkelsen!

Kram Maud

MODERN COUNTRY sa...

God kveld,

Gratulerer så mye vennen, den fortjener du virkelig!

Neimen,å så gir du den videre til meg?!!! Sukk, du er jo sååå snill med ordene dine, tusen tusen takk Therese!! Og takk også for graulasjonshilsen i bloggen. Varm og god klem til deg!!
:)) Så herlig med nye bloggevenner...

Sova godt!

Mia sa...

Tuuuusen takk for denne flotte awarden, og for dine koselige ord! Jeg setter virkelig stoooor pris på dem, skal du vite. Og så erjeg så glad for at du også har begynt å blogge, vet du!