onsdag 12. desember 2007





Premiere
Etter å ha lest en del inspirerende blogger det siste halvåret har jeg lyst til å forsøke
litt selv også. Det føles litt "skummelt" men nå er jeg altså igang :-)
Kommer til å skrive litt om hva som skjer i livet mitt, interesser jeg har og lignende.

Jeg bruker en liten formue på interiør blader, syntes det er så deilig å sitte i godstolen med et blad med mange herlige bilder og drømme meg bort. En cafè latte og noe godt og gumle på, det må vel være helsebringende, det er jeg nesten sikker på. Skal forresten kjøpe inn noen nye i morgen, må jo ha litt å kose meg med i helgen. Helgen skal også brukes til å pakke ned julepynten igjen. Vi har hatt lange late, deilige dager i jula, både
hjemme og på hyttetur.

Godt nytt år !
Håper du titter innom her en gang i blant, blir veldig glad om du legger igjen noen ord også :-)